ul. Jagiellońska 15, budynek H
Kierownik Oddziału Zamiejscowego Archiwum UMK
mgr Igor Makacewicz - kustosz archiwalny
tel. 52 585-33-74,
e-mail: igor.makacewicz@cm.umk.pl archiwum@cm.umk.pl
mgr Iwona Grosskreutz - kustosz archiwalny
tel. 52 585-39-83,
e-mail: grossi@cm.umk.pl
mgr Marek Chodakowski - archiwista
e-mail: marek.chodakowski@cm.umk.pl
· Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 - 15:00
· Wypożyczanie i udostępnianie dokumentów: w godzinach pracy oddziału
· Przyjmowanie akt do archiwum po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu przekazania dokumentów
Więcej informacji o Archiwum Zakładowym CM170.12 KB
Korespondencję elektroniczną do pracowników Oddziału Zamiejscowego Archiwum UMK kierować na następujące adresy:
mgr Igor Makacewicz - igor.makacewicz@cm.umk.pl
mgr Iwona Grosskreutz - grossi@cm.umk.pl
mgr Marek Chodakowski - marek.chodakowski@cm.umk.pl
Z dniem 1 stycznia 2018 r. na mocy Zarządzenia nr 195 Rektora UMK z dnia 19.12.2017 r. Archiwum Zakładowe Collegium Medicum zostało przekształcone w oddział zamiejscowy Archiwum UMK, działający pod nazwą Archiwum UMK - Oddział Zamiejscowy w Bydgoszczy, będący komórką organizacyjną Archiwum UMK.
Przepisy kancelaryjno-archiwalne:
Instrukcja kancelaryjna tekst jednolity575.11 KB
zmiany_instrukcja_kancelaryjna_2024807.91 KB
JRWA wersja jednolita1.33 MB
Zarządzenie JRWA zmiany 2024956.52 KB
JRWA z komentarzem 2024964.69 KB
Zarządzenie wprowadzające JRWA872.05 KB
Załącznik nr 1 do obwieszczenia Nr 1 Rektora UMK z dnia 2 stycznia 2024 r917.26 KB
- Załącznik nr 7 do „Instrukcji kancelaryjnej UMK”209.94 KB
- Załącznik nr 14 do „Instrukcji kancelaryjnej UMK”207.72 KB
- Załącznik nr 15 do „Instrukcji kancelaryjnej UMK”206.92 KB
- Załącznik nr 16 do „Instrukcji kancelaryjnej UMK”193.88 KB
- Załącznik nr 17 do „Instrukcji kancelaryjnej UMK”373.08 KB
- Załącznik nr 18 do „Instrukcji kancelaryjnej UMK”366.34 KB
- Załącznik nr 19 do „Instrukcji kancelaryjnej UMK”368.39 KB
- Załącznik nr 20 do „Instrukcji kancelaryjnej UMK”366.91 KB
- Załącznik nr 21 do „Instrukcji kancelaryjnej UMK”365.92 KB
- Załącznik nr 22 do „Instrukcji kancelaryjnej UMK”365.66 KB
Instrukcja kancelaryjna UMK671.55 KB
Instrukcja kancelaryjna UMK - uzupełnienie254.64 KB
- Załącznik nr 1380.27 KB
- Załącznik nr 2100.38 KB
- Załącznik nr 3403.8 KB
- Załącznik nr 4431.57 KB
- Załącznik nr 5100.24 KB
- Załącznik nr 6205.83 KB
- Załącznik nr 7210.31 KB
- Załącznik nr 8279.33 KB
- Załącznik nr 9281.95 KB
- Załącznik nr 10220.69 KB
- Załącznik nr 11 298.8 KB
- Załącznik nr 12214.36 KB
- Załącznik nr 13 221.24 KB
- 1. JRWA z 01.07.2002,
obowiązujący od 01.01.2003 do 31.12.2017
zarządzenie 24/02 Rektora Akademii Medycznej im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy - 2. JRWA z 23.10.2017,
obowiązujący od 01.01.2018 do 31.12.2019
zarządzenie 168 Rektora Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
zarządzenie 168 Rektora Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu załącznik - 3. RWA z 31.12.2019,
Obowiązujący od 01.01.2020 do 31.12.2020
zarządzenie 208 Rektora Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu - 4. JRWA z 30.12.2020,
obowiązujący od 01.01.2021
zarządzenie 282 Rektora Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
zarządzenie 282 Rektora Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu załącznik
z uzupełnieniem z 21 grudnia 2021 obowiązującym od 1 stycznia 2022 - zarządzenie 254 Rektora Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
Instrukcja w sprawie organizacji i zakresu działania Archiwum UMK514.8 KB
- Załącznik nr 1198.21 KB
- Załącznik nr 2 spis zdawczo - odbiorczy145.88 KB
- Załącznik nr 3-7218.24 KB
- Załącznik nr 8193.63 KB
- Załącznik nr 9382.53 KB
- Załącznik nr 10118.08 KB
- Załącznik nr 11 karta udostępnienia akt443.6 KB
- Załącznik nr 1297.9 KB
- Załącznik nr 13508.91 KB
- Załącznik nr 14191.54 KB
- Załącznik nr 15385.01 KB
- Załącznik nr 16371.41 KB
- Załącznik nr 17198.52 KB
- Załącznik nr 18379.62 KB
- Załącznik nr 19208.94 KB
- Załącznik nr 20284.33 KB
- Załącznik nr 21552.97 KB