Wypadki pracowników
O wypadku przy pracy oraz w drodze do pracy i z pracy pracownik niezwłocznie powiadamia bezpośredniego przełożonego oraz Zespół ds. BHP i Ppoż. CM
Wypadki studentów podczas zajęć organizowanych na terenie Uczelni
W razie wypadku studenta prowadzący zajęcia jest zobowiązany do:
- udzielenia poszkodowanemu pierwszej pomocy,
- powiadomienia o wypadku kierownika jednostki,
- powiadomienia o wypadku Zespół ds. BHP i Ppoż. CM,
- w przypadku wypadków ciężkich – zabezpieczenia miejsca wypadku.
W przypadku zaistnienia wypadków ciężkich lub śmiertelnych należy niezwłocznie powiadomić właściwego dziekana.
- ZARZĄDZENIE Nr 95 Rektora UMK w sprawie bezpiecznego i higienicznego korzystania z pomieszczeń i wyposażenia technicznego UMK w Toruniu oraz postępowania w razie wypadku lub awarii
- Załącznik 1 do zarządzenia
- Załącznik 2 do zarządzenia