Jednostka administracyjna w CM: Dział Nauki i Projektów
Organizacja konferencji, sympozjów, seminariów, zjazdów, warsztatów i innych podobnych przedsięwzięć o charakterze naukowym, naukowo-badawczym lub naukowo-dydaktycznym.
Tryb i zasady organizacji konferencji naukowych reguluje ZARZĄDZENIE Nr 36 Rektora Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z dnia 13 marca 2023 r. o postępowaniu w sprawie zapewnienia bezpieczeństwa imprez oraz wydarzeń naukowych organizowanych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu orazPismo Okólne nr 2/20 w sprawie organizacji konferencji w części bydgoskiej Uniwersytety Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Zarządzenie Rektora Nr 143 z dnia 30 czerwca 2023 r. - zmieniające zarządzenie Nr 36 Rektora UMK z dnia 13 marca 2023 r. o postępowaniu w sprawie zapewnienia bezpieczeństwa imprez oraz wydarzeń naukowych organizowanych na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu
Rodzaje konferencji:
• wydziałowa – uczestnikami konferencji są przedstawiciele jednego wydziału Uniwersytetu;
• uniwersytecka – uczestnikami konferencji są przedstawiciele więcej niż jednego wydziału lub przedstawiciele jednostek pozawydziałowych Uniwersytetu;
• krajowa – uczestnikami konferencji są również przedstawiciele innych krajowych uczelni lub ośrodków naukowych;
• międzynarodowa – to konferencja, gdzie co najmniej ¼ czynnych uczestników przedstawia referaty i reprezentuje zagraniczne uczelnie lub ośrodki naukowe.
Organizacja konferencji:
Organizatorem konferencji może być:
• jednostka organizacyjna Uniwersytetu
• samorząd doktorancki lub studencki
• koło naukowe
• organizacje doktoranckie lub studenckie
Termin złożenia kompletnego WNIOSKU zaakceptowanego przez Prorektora ds. CM w Dziele Nauki i Projektów CM do 15 września roku poprzedzającego rok, w którym planowana jest konferencja.
Załączniki do WNIOSKU:
• kosztorys 17.07 KBzaakceptowany przez zastępcę kwestora ds. Collegium
• program;
• wykaz biorących czynny udział pracowników, doktorantów lub studentów Uniwersytetu
•wykaz biorących czynny udział uczestników spoza Uniwersytetu.
Rozliczenie konferencji:
Dokumenty muszą być złożone w terminie jednego miesiąca od dnia zakończenia konferencji
Do organizacji konferencji stosuje się przepisy prawa powszechnie obowiązującego oraz przepisy i procedury wewnętrzne Uniwersytetu w zakresie udzielania zamówień publicznych.
Pliki do pobrania:
• WNIOSEK