Jednostka administracyjna w CM: Dział Nauki i Projektów
Dane kontaktowe - Pracownicy Działu Nauki i Projektów CM
Zakup usług naukowo-badawczych w ramach projektów
• ETAP I - złożenie wniosku w systemie workflow
Wnioskodawca składa wniosek w systemie WORKFLOW.
We wniosku niezbędne jest wskazanie wszystkich danych dotyczących przedmiotu zamówienia (usługi naukowo-badawczej) oraz wskazanie pozycji z budżetu projektu w ramach której dokonywany jest zakup.
Wnioskodawca powinien załączyć ofertę do wniosku w systemie WORFKLOW.
• ETAP II - realizacja
Po przekazaniu wniosku do realizacji w systemie WORKFLOW, Dział Nauki i Projektów CM przeprowadza wybór Wykonawcy zgodny z Regulaminem Zamówień Publicznych oraz Ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
WAŻNE ! Jednostka organizacyjna/Naukowiec nie może zaciągać zobowiązań finansowych w imieniu Uczelni
• ETAP III - rozliczenie
Dane do faktury:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
ul. Gagarina 11
87-100 Toruń
NIP PL 8790177291
Wnioskodawca otrzymuję kopię dokumentu w celu potwierdzenia wykonania usługi.
Jeżeli Wnioskodawca otrzyma oryginał faktury od Wykonawcy, dokonuje opisu potwierdzającego wykonanie usługi, a następnie niezwłocznie przekazuje dokument do Działu Nauki i Projektów.