HR EXCELLENCE IN RESEARCH Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza YUFE Yerun
 

Zadania Działu Promocji i Komunikacji CM

Zadania Działu Promocji i Komunikacji CM

NAPISY78

 


Dział Promocji i Komunikacji CM

  • organizuje i koordynuje działania promujące Collegium Medicum im. L. Rydygiera w Bydgoszczy
  • współpracuje ze szkołami i innymi instytucjami z otoczenia zewnętrznego
  • opracowuje informacje promocyjne i informacyjne na temat CM
  • współorganizuje imprezy promujące CM
  • opracowuje projekty graficzne w zakresie promocji Uczelni na potrzeby jednostek CM
  • zajmuje się dystrybucją materiałów promocyjnych i pamiątek UMK na terenie CM
  • współpracuje z mediami
  • prowadzi punkt informacyjny dla kandydatów, studentów i absolwentów
  • współdziała z Działem Promocji i Komunikacji UMK w zakresie programu "Absolwent UMK" oraz w zakresie promocji Uczelni
  • dysponuje wzorami dokumentów, druków, materiałów reklamowych i promocyjnych oraz oznakowania, jak również kontroluje przestrzeganie podstawowych zasad i wytycznych Księgi Identyfikacji Wizualnej UMK
  • nadzoruje i przygotowuje informacje umieszczane na stronie internetowej CM w języku polskim i angielskim