HR EXCELLENCE IN RESEARCH Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza YUFE Yerun
 

Pracownicy Działu Promocji i Komunikacji CM

Pracownicy Działu Promocji i Komunikacji CM

Kierownik: mgr inż. Justyna Gapska
e-mail: gapska@cm.umk.pl 

tel. 52 585-38-13
tel kom. 790 773 579

Nadzór nad wszystkimi zadaniami pracowników Działu Promocji i Komunikacji CM, w szczególności:

  • koordynacja współpracy z firmami/instytucjami przedstawiającymi propozycje reklamowe
  • reklama zewnętrzna i wewnętrzna Uczelni
  • organizacja Drzwi Otwartych w CM
  • koordynacja udziału CM w targach edukacyjnych
  • udział w pracach biura Bydgoskiego Festiwalu Nauki
  • współpraca z jednostkami organizacyjnymi CM w zakresie promocji Uczelni
  • przygotowywanie kampanii reklamowych CM w mediach elektronicznych i tradycyjnych (prasa, radio, telewizja)
  • współpraca z Centrum Promocji i Informacji UMK w zakresie promocji Uniwersytetu
  • współpraca z Działem Rekrutacji i Spraw Studenckich CM i Uczelnianą Komisją Rekrutacyjną w zakresie rekrutacji
  • współpraca z administracją samorządową, instytucjami kultury, przedsiębiorstwami i uczelniami wyższymi w zakresie promocji CM
  • nadzór nad przygotowywaniem drukowanych i elektronicznych materiałów informacyjnych i promocyjnych
  • inne zadania, zlecone przez Władze Rektorskie i Kanclerskie CM UMK


Z-ca Kierownika: mgr Aleksandra Konopka
e-mail: aleksandra.konopka@cm.umk.pl
tel. 52 585-38-19

    • współpraca z biurem Bydgoskiego Festiwalu Nauki
    • współpraca z koordynatorami i jednostkami CM w zakresie Dnia Nauki „Medicalia”
    • udział w targach edukacyjnych
    • obsługa punktu informacyjnego w Dziale Promocji i Komunikacji CM
    • współpraca z Działem Rekrutacji i Spraw Studenckich i Uczelnianą Komisją Rekrutacyjną w zakresie rekrutacji
    • obsługa zamówień na materiały promocyjne znajdujące się w ofercie e-sklepu
    • aktualizacja danych o uczelni i ofercie dydaktycznej na portalach zewnętrznych
    • obsługa stron CM na wybranych portalach społecznościowych
    • udział w innych zadaniach realizowanych przez Dział Promocji i Komunikacji CM


Specjalista: mgr Jolanta Kilkowska
e-mail: kilkowska@cm.umk.pl

tel. 52 585-38-19

      • tworzenie projektów graficznych na bieżące potrzeby druku, w szczególności ulotek, plakatów, tablic i innych materiałów promocyjnych
      • projektowanie grafiki do mediów cyfrowych, głównie slajderów, banerów, grafik na stronę internetową i portale społecznościowe 
      • opracowywanie projektów reklamowych do prasy, portali internetowych, kampanii promocyjnych
      • obsługa zleceń jednostek CM na projekty graficzne do celów promocji CM
      • projektowanie niestandardowych materiałów graficznych na potrzeby promocji CM
      • prowadzenie profilu CM UMK na portalu Instagram, w tym tworzenie grafik, reelsów i innych treści wizualnych
      • weryfikacja zgodności materiałów promocyjnych i informacyjnych z Księgą Identyfikacji Wizualnej UMK
      • udostępnianie plików z SIW jednostkom CM UMK i podmiotom zewnętrznym
      • obsługa punktu informacyjnego Programu Absolwent
      • obsługa punktu informacyjnego w Dziale Promocji i Komunikacji CM
      • udział w innych zadaniach realizowanych przez Dział Promocji i Komunikacji CM



Specjalista: mgr Agnieszka Milik
e-mail: milik@cm.umk.pl
tel. 52 585-38-19

      • współpraca z mediami w zakresie promocji Uczelni
      • redagowanie aktualności na stronę internetową CM
      • współpraca z koordynatorami i jednostkami CM w zakresie cyklu wykładów „Medyczna Środa”
      • redagowanie drukowanych i elektronicznych materiałów informacyjnych i promocyjnych o Uczelni
      • pozyskiwanie informacji promocyjnych z jednostek CM
      • redagowanie artykułów popularyzujących naukę
      • współpraca z administracją samorządową, instytucjami kultury, przedsiębiorstwami i uczelniami wyższymi w zakresie promocji CM
      • koordynacja współpracy z firmami/instytucjami przedstawiającymi propozycje reklamowe
      • udział w targach edukacyjnych
      • obsługa punktu informacyjnego w Dziale Promocji i Komunikacji CM
      • współpraca z Działem Rekrutacji i Spraw Studenckich CM i Uczelnianą Komisją Rekrutacyjną w zakresie rekrutacji
      • udział w innych zadaniach realizowanych przez Dział Promocji i Komunikacji CM


Referent: Łukasz Kaczmarkiewicz
e-mail: lukasz.kaczmarkiewicz@cm.umk.pl
tel. 52 585-38-19

    • obsługa punktu informacyjnego w DPiK CM
    • zamawianie materiałów promocyjnych i informacyjnych CM UMK
    • sprzedaż detaliczna materiałów promocyjnych  CM UMK
    • dystrybucja wewnętrzna materiałów promocyjnych  CM UMK zamówionych w systemie WORK
    • obsługa zleceń na materiały promocyjne dla jednostek CM UMK w systemie WORK
    • rozliczenia magazynowo-księgowe, przygotowywanie raportów miesięcznych DPiK CM
    • inwentaryzacja towarów i materiałów promocyjnych
    • udział w akcjach promocyjnych CM UMK
    • wystawianie faktur dot. sprzedaży materiałów promocyjnych
    • udział w innych zadaniach realizowanych przez Dział Promocji i Komunikacji CM

 

Starszy specjalista: lic. Paulina Łopatka
e-mail: strona@cm.umk.pl
e-mail: paulina.lopatka@cm.umk.pl
tel. 52 585-35-96
tel. kom.: 791 860 112

    • redagowanie strony internetowej Collegium Medicum
    • aktualizacja danych na stronach internetowych CM
    • współpraca z Działem Rekrutacji i Spraw Studenckich i Uczelnianą Komisją Rekrutacyjną w zakresie rekrutacji i aktualizacji strony rekrutacji
    • obsługa stron CM na wybranych portalach społecznościowych
    • obsługa punktu informacyjnego w Dziale Promocji i Komunikacji CM
    • udział w targach edukacyjnych
    • udział w akcjach promocyjnych CM UMK
    • udział w innych zadaniach realizowanych przez Dział Promocji i Komunikacji CM

 

Starszy specjalista - dr Krzysztof Nierzwicki
e-
mail: krzysztof.nierzwicki@cm.umk.pl

Starszy specjalista: mgr Barbara Ostrowska
e-mail: promocja@cm.umk.pl
e-mail: barbara.ostrowska@cm.umk.pl
tel. 52 585-39-39

  • inicjowanie i utrzymywanie kontaktów z przedsiębiorstwami, instytucjami publicznymi, organizacjami pozarządowymi oraz samorządami w celu realizacji wspólnych projektów edukacyjnych, badawczych i społecznych.
  • współorganizowanie seminariów, konferencji i warsztatów z udziałem partnerów zewnętrznych, służących wymianie doświadczeń oraz promocji Uczelni.
  • opracowywanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących współpracy z otoczeniem społeczno-gospodarczym.
  • monitorowanie skuteczności prowadzonych działań promocyjnych oraz współpracy z partnerami zewnętrznymi.
  • udział w innych zadaniach realizowanych przez Dział Promocji i Komunikacji CM.