Miło nam poinformować, że Dział Promocji i Informacji CM zdobył pierwszą nagrodę w konkursie na hasło promujące miasto Bydgoszcz. Hasło „Bydgoszcz uRZEKA” zostało wyłonione spośród ponad tysiąca propozycji, które wpłynęły w eliminacjach.
Na początku października 2013 r. Towarzystwo Miłośników Miasta Bydgoszczy ogłosiło konkurs na hasło promocyjne Bydgoszczy. Jego celem było przesłanie na adres TMMB „celnego zwrotu, błyskotliwej sentencji czy wpadającego w ucho rymu promującego walory Bydgoszczy”. W konkursie uczestniczyli zarówno przedstawiciele naszego, jak i innych miast kraju. Wybór pierwszej nagrody został umotywowany możliwością graficznej wizualizacji słowa „rzeka”.
Kolejne nagrody zdobyli:
- Zdzisław Pruss z Bydgoszczy za hasło: Specjalność bydgoska – muzyka i wiosła (alternatywnie: Muzyka i wiosła – to marka bydgoska)
- Mariola Skrobańska z Wrocławia za hasło: W Bydgoszczy wszystko gra
- Paweł Wróblewski z Granic k. Teresina za hasło: Bydgoszcz od pierwszego wejrzenia
fot. Marcin Machoń