Dział Promocji i Informacji CM zdobył II nagrodę w konkursie na kreatywne kampanie rekrutacyjne szkół wyższych Genius Universitatis 2014 organizowanym przez magazyn edukacyjny „Perspektywy” oraz magazyn marketingu i sprzedaży „Brief”.
Genius Universitatis to konkurs, którego myślą przewodnią jest przegląd najciekawszych dokonań reklamowych realizowanych przez uczelnie wyższe. Jest on realizowany w kilku kategoriach. Collegium Medicum UMK znalazło się w gronie zwycięzców w kategorii gadżet promocyjny wspierający rekrutację. Nasze pendrivy w kształcie lekarza i pielęgniarki oraz długopisy w kształcie strzykawki cieszą się niesłabnącym powodzeniem. Ich spójność wizerunkowa z profilem Uczelni została doceniona przez jury konkursu.
Uroczyste ogłoszenie wyników Genius Universitatis 2014 nastąpiło 6 marca w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie podczas ceremonii otwarcia XXI Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2014.
fot. J. Kilkowska (Dział Promocji i Informacji CM)
Wszystkie gadżety z logo Collegium Medicum UMK dostępne są
w Dziale Promocji i Informacji CM,
mieszczącym się w budynku audytoryjnym
przy ul. M. Curie Skłodowskiej 9 w Bydgoszczy.
Zapraszamy!