Ukształtuj swoją przyszłość z Programem Mentoringowym Uni-Me!
Marzysz o międzynarodowych doświadczeniach w trakcie swojej edukacji, ale nie wiesz, jak zacząć? Program mentoringowy Uni-Me to idealne rozwiązanie! Wspólnie z doświadczonym mentorem zaplanujesz swoją ścieżkę edukacyjną z międzynarodowym wymiarem.
Dlaczego warto?
- Nauczysz się, jak zorganizować wyjazd na zagraniczną uczelnię lub wziąć udział w kursie za granicą.
- Otrzymasz indywidualne wsparcie mentora w samorozwoju i realizacji Twoich planów.
- Doświadczysz inspirujących warsztatów i spotkań, które otworzą nowe perspektywy.
Dołącz do wizji przyszłości!
Mentorzy – eksperci i ambasadorzy programu – pokażą Ci, jak w pełni wykorzystać dostępne możliwości i przygotują Cię do działania na międzynarodowej scenie. Włącz się w budowę Uniwersytetu Europejskiego, miejsca promującego współpracę, komunikację i doskonałość akademicką.
📢 Nie czekaj!
Zgłoś się do 22.01.2025, wypełniając ankietę rekrutacyjną: Ankieta
Kwalifikacja uczestników odbywa się według kolejności zgłoszeń oraz informacji podanych w formularzu.
Szansa czeka na Ciebie!
Mentorzy Collegium Medicum UMK:
dr hab. Artur Słomka, prof. UMK
Jestem absolwentem Collegium Medicum UMK, gdzie uzyskałem stopień doktora nauk medycznych na Wydziale Lekarskim oraz habilitację na Wydziale Farmaceutycznym. Od 2024 roku pełnię funkcję prodziekana ds. studenckich, wspierając rozwój studentów oraz inicjatywy międzynarodowe na wydziale. Prowadzę zajęcia z patofizjologii i hematologii laboratoryjnej w języku polskim i angielskim, a moje zaangażowanie dydaktyczne zostało docenione m.in. przez studentów, którzy przyznali mi tytuł "Professor Who Truly Cares". Mam doświadczenie w kierowaniu projektami badawczymi oraz współpracy z instytucjami naukowymi na całym świecie. Jestem również aktywnym członkiem organizacji naukowych i redakcji międzynarodowych czasopism.
Bardzo lubię dzielić się wiedzą i wspierać studentów w ich rozwoju akademickim. W wolnym czasie cenię sobie możliwość odkrywania nowych miejsc i kultur, co często łączę z moją pasją do międzynarodowej współpracy. Najbardziej chciałbym rozwijać projekty badawcze, które przyczynią się do postępu w diagnostyce i leczeniu chorób hematologicznych, wspierając jednocześnie młodych naukowców w ich karierze.
dr Katarzyna Placek
Jestem specjalistą w dziedzinie fizjoterapii i asystentem w Katedrze Położnictwa, Chorób Kobiecych i Ginekologii Onkologicznej na Wydziale Lekarskim. Moim szczególnym zainteresowaniem naukowym jest wpływ przebiegu ciąży na rozwój motoryki dzieci oraz szeroko pojęta profilaktyka zdrowia kobiet. Ze względu na zainteresowanie balneologią i medycyną fizykalną poszukuję możliwości wykorzystywania naturalnych surowców w położnictwie oraz pediatrii. Bardzo lubię towarzystwo ambitnych młodych ludzi, dlatego praca ze studentami daje mi ogromną satysfakcję. Jestem również szkoleniowcem przy Krajowej Izbie Fizjoterapeutów.
W wolnym czasie poświęcam czas mężowi oraz synkowi i razem planujemy ciekawe podróże. Najbardziej chciałabym mieć czas na realizację wszystkich pomysłów! Bardzo lubię kontakty ze studentami, możliwości wymiany doświadczeń oraz wdrażanie pomysłów w życie. W wolnym czasie czytam książki, piszę publikacje, bawię się z synkiem oraz tańczę przy każdej możliwej okazji. Najbardziej chciałbym mieć czynny wpływ na wprowadzenie programów społecznych dla kobiet i ich dzieci.
Uni-Me Mentoring Program to program wspierający dla osób studiujących ze wszystkich wydziałów naszej uczelni. Program zakłada wsparcie w zakresie planowania ścieżki kształcenia z wykorzystaniem możliwości, jakie daje UMK partnerstwo w YUFE, a także inne programy i partnerstwa międzynarodowe. Jest to program mentoringowy z elementami coachingu i advisoringu.
Co to jest proces mentoringowy? Co może dać udział w programie? Proces mentoringowy to wspólna droga do celu, a mentoring to zbiór drogowskazów, którą otrzymasz dołączając do tego procesu.
Głównym celem programu jest wsparcie w zakresie planowania ścieżki kształcenia zawierającej komponent międzynarodowy, a celami długofalowymi są: szerzenie idei budowania Uniwersytetu Europejskiego; wpływ na jakość działania jednostek uczelnianych poprzez mobilizowanie do współpracy; udrażnianie komunikacji pomiędzy jednostkami; mentoring jako narzędzie podnoszenia jakości kształcenia poprzez przekazanie dostępnych możliwości; stworzenie swego rodzaju instytucji mentoringu na uczelni, mentorzy jako eksperci, ambasadorzy programu szkolący następnych kandydatów na mentorów w kolejnych latach programu.