Dział Promocji i Informacji CM zdobył pierwsze miejsce w konkursie na najlepszy projekt lub działanie promujące naukę i uczelnię, ogłoszony i zorganizowany przez Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich „PROM”. Konkurs został rozstrzygnięty podczas XIX konferencji pt. „Wizerunek uczelni w warunkach silnej konkurencji. Warsztat metod, technik, form”, która odbyła się w Książu.
Symboliczną nagrodą w konkursie jest generująca pozytywne proMYK-i lampka promująca. Natomiast nagrodą rzeczową jest kampania reklamowa uczelni, prowadzona na łamach znanych serwisów edukacyjnych, opiewająca na kwotę osiemnastu tysięcy złotych.
Działaniem promującym, które zwyciężyło pośród zaprezentowanych na konkursie projektów, są MEDICALIA 2011. Jest to Dzień Nauki, w którym zainteresowani specjalistyczną wiedzą mają możliwość skorzystania z serii warsztatów i prezentacji dotyczących nauk medycznych. Pokazy i wizualizacje odbywają się na terenie Uczelni i Szpitali Uniwersyteckich, gdzie m.in. można uczestniczyć w fikcyjnym zabiegu zorganizowanym na sali operacyjnej. Tego dnia tajemnice mózgu, tomograf komputerowy czy fazy porodu nie stanowią tabu, bijąc rekordy popularności.