Aktualności
Samodzielne Stanowisko ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi CM (HR pracowników niebędących nauczycielami akademickimi)
ul. Jagiellońska 15
budynek F, II piętro, pokój 58 tel. 52 585 39 15
e-mail: hr@cm.umk.pl Główny specjalista – mgr Anetta Czerska
e-mail: anetta.czerska@cm.umk.pl Obszar HR
budynek F, II piętro, pokój 58 tel. 52 585 39 15
e-mail: hr@cm.umk.pl Główny specjalista – mgr Anetta Czerska
e-mail: anetta.czerska@cm.umk.pl Obszar HR
WORKFLOW
PISMO OKÓLNE NR 1 Zastępcy Kanclerza ds. Collegium Medicum z dnia 2 stycznia 2023 r. Zasady tworzenia i aktualizacji źródeł finansowania w systemie Workflow w części bydgoskiej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu27.87 KB
Pismo dot. zmian w WORKFLOW75.17 KB
Mini instrukcja składania wniosków w systemie workflow.pdf840.52 KB
Dział Nauki i Projektów CM
projekty@cm.umk.pl
tel. 52 585 36 56
tel. 52 585 38 49 Dział Nauki i Projektów CM
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Collegium Medicum im. L.Rydygiera w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 13-15 85-067 Bydgoszcz
pokój 41, piętro I, budynek F
25.03.2025 pokój 69 nieczynny, od 26.03.2025 przeniesiony do pokoju 41 budynek F Informacje Działu Nauki
i Projektów
PRACOWNICY
Kierownik Działu Nauki i Projektów CM:
mgr...
tel. 52 585 38 49 Dział Nauki i Projektów CM
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Collegium Medicum im. L.Rydygiera w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 13-15 85-067 Bydgoszcz
pokój 41, piętro I, budynek F
25.03.2025 pokój 69 nieczynny, od 26.03.2025 przeniesiony do pokoju 41 budynek F Informacje Działu Nauki
i Projektów
PRACOWNICY
Kierownik Działu Nauki i Projektów CM:
mgr...
Wzory umów i rachunków od 1.02.2024 r.
Wzory druków umów i rachunków do umów zlecenia i umów o dzieło obowiązujące od 1 lutego 2024 r.
Oświadczenie zleceniobiorcy (do zawarcia umowy i zgłoszenia) Oświadczenie RODO – obowiązek wypełnienia oświadczenia niezależnie od rodzaju zawieranej umowy
oświadczenie - umowa zlecenie
Umowa zlecenie z obowiązkiem ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego Wersja PDF443.58 KB wersja polsko-angielska PDF1.82 MB Wersja Word67.5 KB Umowa zlecenie z...
Oświadczenie zleceniobiorcy (do zawarcia umowy i zgłoszenia) Oświadczenie RODO – obowiązek wypełnienia oświadczenia niezależnie od rodzaju zawieranej umowy
oświadczenie - umowa zlecenie
Umowa zlecenie z obowiązkiem ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego Wersja PDF443.58 KB wersja polsko-angielska PDF1.82 MB Wersja Word67.5 KB Umowa zlecenie z...
Aktualizacja oceny ryzyka zawodowego
W związku z epidemią COVID-19 i pojawieniem się zagrożenia biologicznego powodowanego przez koronawirusa SARS-CoV-2, Zespół ds. BHP i Ppoż. CM zaleca ponowną analizę warunków pracy na danym stanowisku lub grupie stanowisk (jeżeli warunki pracy na nich są takie same) pod kątem stopnia zagrożenia zarażeniem koronawirusem na tym stanowisku/stanowiskach.
Przeprowadzenie takiej analizy jest konieczne dla wdrożenia w miejscu pracy odpowiednich środków ochrony oraz metod...
Dział Kształcenia CM
ul. Jagiellońska 13, budynek A, p. 2.5, 2.5a, 2.6, 2.6a (II piętro)
e-mail: ksztalcenie@cm.umk.pl
e-mail kształcenie podyplomowe: ksztpodyplom@cm.umk.pl Kierownik: mgr inż. Magdalena Kuśnierek, tel. 52 585-37-90, e-mail: kusnierek@cm.umk.pl
Z-ca Kierownika: mgr Agnieszka Sobolewska, tel. 52 585-37-75, e-mail: a.sobolewska@cm.umk.pl
mgr Emilia Buziewicz, tel. 52 585-38-98, e-mail: emilia.buziewicz@cm.umk.pl
mgr Barbara Kulińska, tel. 52 585-36-08, e-mail: Czytaj więcej: Dział Kształcenia CM
e-mail kształcenie podyplomowe: ksztpodyplom@cm.umk.pl Kierownik: mgr inż. Magdalena Kuśnierek, tel. 52 585-37-90, e-mail: kusnierek@cm.umk.pl
Z-ca Kierownika: mgr Agnieszka Sobolewska, tel. 52 585-37-75, e-mail: a.sobolewska@cm.umk.pl
mgr Emilia Buziewicz, tel. 52 585-38-98, e-mail: emilia.buziewicz@cm.umk.pl
mgr Barbara Kulińska, tel. 52 585-36-08, e-mail: Czytaj więcej: Dział Kształcenia CM
Dokumenty do rozliczenia umowy cywilnoprawnej obowiązujące od 01.02.2024 r.
Rachunek z funduszu bezosobowego90.5 KB
Załączniki do rozliczenia umowy cywilnoprawnej – dostępne w systemie UFI Załącznik nr 5 - Rozliczenie wykonania zadania dydaktycznego Załącznik nr 5a - Rozliczenie wykonania zadania dydaktycznego dla zajęć realizowanych w ramach praktyk zawodowych Oświadczenie do rozliczenia umowy - załącznik nr 621.7 KB
Załączniki do rozliczenia umowy cywilnoprawnej – dostępne w systemie UFI Załącznik nr 5 - Rozliczenie wykonania zadania dydaktycznego Załącznik nr 5a - Rozliczenie wykonania zadania dydaktycznego dla zajęć realizowanych w ramach praktyk zawodowych Oświadczenie do rozliczenia umowy - załącznik nr 621.7 KB
Załączniki do regulaminu wynagradzania
Załączniki do Regulaminu wynagradzania pracowników Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
Zał. 1 Minimalne stawki wynagrodzenia zasadniczego nauczycieli akademickich103.3 KB
Zał. 2 Stawki wynagrodzenia zasadniczego oraz minimalne wymagania kwalifikacyjne pracowników inżynieryjno-technicznych369.6 KB
Zał. 3 Stawki wynagrodzenia zasadniczego oraz minimalne wymagania kwalifikacyjne bibliotekarzy277.23 KB
Zał. 4 Stawki wynagrodzenia zasadniczego oraz minimalne wymagania kwalifikacyjne...
Zał. 2 Stawki wynagrodzenia zasadniczego oraz minimalne wymagania kwalifikacyjne pracowników inżynieryjno-technicznych369.6 KB
Zał. 3 Stawki wynagrodzenia zasadniczego oraz minimalne wymagania kwalifikacyjne bibliotekarzy277.23 KB
Zał. 4 Stawki wynagrodzenia zasadniczego oraz minimalne wymagania kwalifikacyjne...
Wzory wniosków o przyznanie pomocy ze środków funduszu socjalnego od 01.01.2019 r.
NOWE wzory wniosków o przyznanie pomocy ze środków funduszu socjalnego
obowiązujące od 1 stycznia 2019 r.
Załącznik 1
Oświadczenie o sytuacji życiowej, rodzinnej i materialnej osoby zamierzającej skorzystać ze świadczeń finansowanych z UFŚS
wzór pdf587.11 KB wzór word36.42 KB Załącznik 2
Wniosek o dofinansowanie wczasów indywidualnych
wzór pdf210.75 KB wzór word27.21 KB Załącznik 3
Wniosek o dofinansowanie zakupionych we własnym zakresie miejsc dla wypoczynku...
obowiązujące od 1 stycznia 2019 r.
Załącznik 1
Oświadczenie o sytuacji życiowej, rodzinnej i materialnej osoby zamierzającej skorzystać ze świadczeń finansowanych z UFŚS
wzór pdf587.11 KB wzór word36.42 KB Załącznik 2
Wniosek o dofinansowanie wczasów indywidualnych
wzór pdf210.75 KB wzór word27.21 KB Załącznik 3
Wniosek o dofinansowanie zakupionych we własnym zakresie miejsc dla wypoczynku...
Zakres i zasady prowadzenia działalności usługowo-badawczej i specjalistycznej (obowiązujące od 01.05.2018)
Zarządzenie nr 70 Rektora UMK z dnia 30 kwietnia 2018 r. w sprawie działalności usługowo-badawczej i specjalistycznej prowadzonej w Collegium Medicum UMK289.69 KB
załącznik nr 1 zaświadczenie - egzamin w zakresie znajomości języka13.26 KB
załącznik nr 2 wzór wniosku o przyznanie dodatku specjalnego20.33 KB
załącznik nr 3 wzór wniosku o przyznanie premii uznaniowej18.6 KB
załącznik nr 4 wzór oświadczenia kierownika13.49 KB
załącznik nr 5 zasady ustalania wynagrodzeń -...
załącznik nr 2 wzór wniosku o przyznanie dodatku specjalnego20.33 KB
załącznik nr 3 wzór wniosku o przyznanie premii uznaniowej18.6 KB
załącznik nr 4 wzór oświadczenia kierownika13.49 KB
załącznik nr 5 zasady ustalania wynagrodzeń -...