HR EXCELLENCE IN RESEARCH Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza YUFE Yerun
 

Aktualności

Aktualności

Zastępca Kanclerza ds. Collegium Medicum

dr inż. Marzena Ruczyńska ul. Jagiellońska 15, budynek F, p. 56 (II piętro)
tel. 52 585-33-04
fax 52 585-36-92
e-mail: zcakanclerza@cm.umk.pl
Sekretariat:
e-mail: sekretariat@cm.umk.pl mgr Ilona Sztanga
tel. 52 585-33-06 mgr Małgorzata Piwkowska
tel. 52 585-33-07

 
 

Biuro Prorektora ds. Collegium Medicum

ul. Jagiellońska 13, budynek A, p. 0.9 (parter)
Godziny pracy Biura Prorektora ds. Collegium Medicum: od poniedziałku do piątku 7.15 - 15.15


Starszy specjalista - lic. Magdalena Gutowska
tel. 52 585-33-83
biuroprorektora@cm.umk.pl
magdalena.gutowska@cm.umk.pl DOMY AKADEMICKIE: ZARZĄDZENIE Nr 116 Rektora Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z dnia 12 czerwca 2023 r. zmieniające zarządzenie Nr 103 Rektora UMK z dnia 27 maja 2022 r. w sprawie odpłatności za...
 
 

Dział Organizacji CM

ul. Jagiellońska 13, budynek A, p. 0.4 (parter)
e-mail: oiz@cm.umk.pl
tel. 52 585-33-41 mgr Tomasz Ossowski - Kierownik
sprawy organizacyjne wewnętrzne akty normatywne udostępnianie aktów prawnych

mgr Agnieszka Żejmo-Zamroczyńska, tel. 52 585-33-72, e-mail: agnieszka.zamroczynska@cm.umk.pl wewnętrzne akty normatywne udostępnianie aktów prawnych



Dzienniki Ustaw, Monitory Polskie, Dzienniki Urzędowe w wersji elektronicznej >> Dokumenty UMK >> Biuletyn Prawny UMK >>
Czytaj więcej: Dział Organizacji CM
 
 

Stała Komisja Likwidacyjna Specjalistyczna

W Collegium Medicum istnieje możliwość pozyskania przez jednostki organizacyjne używanej sprawnej aparatury medycznej z jednostek, w których jest ona zbyteczna. Urządzenia są kwalifikowane do dalszego użytkowania pod względem technicznym przez Dział Serwisu Aparatury CM. Przekazanie aparatury następuje na podstawie druku zmiany miejsca użytkowania 30.50 KB
Szczegółowych informacji na temat formalności związanych z przekazaniem udziela Sekcja Księgowości Majątkowej CM,...